1 Ιουλίου 2008


Ναυαγός πάνω στο σεντόνι μου να γίνεις ένα βράδυ


να ΄ρθεις να σε τυλίξω μες το ζεστό μου χάδι


Οι νύχτες μακρυά σου λίγο λίγο με τελειώνουν


χαράματα με βρήκαν πάλι κι ώρες με σκοτώνουν



Οι ναυαγοί του έρωτα μονάχοι βγήκαν στο νησί


Καρδιά το είπανε κι είχε αμμουδιά ζεστή


Οι ναυαγοί των σεντονιών δεν έχουν "θέλω" και "μπορώ"


έχουν δύναμη τον έρωτα στα ξένα βράδια τ' αξημέρωτα


Οι ναυαγοί των σεντονιών βρήκαν απάνεμο λιμάνι


και δέσαν τις ζωές τους ένα βράδυ με φεγγάρι



Αργησα πολύ να ΄ρθω δεν ήξερα αν υπήρχες


να σε ξεδιψάσω σαν βροχή μες του καλοκαιριού τις νύχτες


Γυμνοί οι δυο και πονεμένοι σε χρόνια περασμένα


δώσε μου τα χέρια σου να με κρατάνε εμένα


Οι ναυαγοί του έρωτα βρεθήκαν ένα βράδυ


σαν πεφταστέρια ήτανε φωτιά μες το σκοτάδι


Οι ναυαγοί των σεντονιών δεν έχουν "θέλω" και "μπορώ"


έχουν δύναμη τον έρωτα στα άδεια βράδια τ' αξημέρωτα


Οι ναυαγοί των σεντονιών βρήκαν το γλυκό νερό


να πιουν μέσα απ' τα χείλη τους να φτάσουν ουρανό


Σου φύλαξα τον έρωτα και κράτησα καρδιά οι δικές μας οι φωτιές να κάψουν τα παλιάΝα κυλήσω πάνω σου να τρέξω σαν το νερό να σε δροσίσω αγάπη μου να χαρείς για να χαρώΟι ναυαγοί του έρωτα ήπιαν σε μια νύχτα τη ζωήστης θάλασσας τα δύσκολα κολύμπησαν μαζίΟι ναυαγοί των σεντονιών δεν έχουν "θέλω" και "μπορώ"έχουν δύναμη τον έρωτα στα άδεια βράδια τ' αξημέρωταΟι ναυαγοί των σεντονιών βρήκαν την αγάπη-θυσαυρόκαι τίποτα δεν θα τους χωρίσει, αιώνιο το "σ΄ αγαπώ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: